עדכונים אחרונים בבניית אתרים

ויראליות – האתר שלנו איננו עוד לוח מודעות או ספר מידע, האתר הוא זירה של פעילות חברתית, החל משילוב של רשתות חברתיות (כולל אפשרות לקרוא תגובות שקיבלנו ברשתות במסגרת עמודי האתר) וכלה בפרסום ישיר של גולשים לגבי משתנים ונתונים שונים.

חיבור למקורות נוספים – הדוגמא הקלאסית היא של מסעדה שמעוניינת לפרסם באתר שלה תגובות שנכתבו עליה באתרים אחרים. לשם כך, ישנו חיבור לאתרים שונים, כמו "יבוא" של המידע לאתר שלנו. זה מאפשר לנו להראות לגולש מידע חיובי עלינו, שייתכן והוא לא היה נחשף אליו בצורה אחרת.

עיצוב דינמי – אתרים רבים נבנים היום על בסיס מערכות שמאפשרות להגיע מכל מקום לכל מקום, זה משפר את חווית המשתמש של הגולש. דוגמא טובה לכך היא תפריט עליון (HADER)   שרץ לאורך כל האתר ולאורך כל העמוד, כך אם הגענו לסיום המאמר, אנחנו יכולים לעבור בקלות לעמוד אחר, מבלי שנצטרך לגלגל את העמוד שוב למעלה.

סרטונים ותמונות – אז תמונות זה דבר ישן שמהיום הראשון של האינטרנט אפשר למצוא אותן, אך רק בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר סרטונים באתרים, בין היתר בזכות העובדה שאתרי אינטרנט החלו להיבנות על בסיס מערכת html5, תקן חדש שמשפר באופן ניכר את האתר, ובפרט את היכולת לעלות תמונות וסרטונים בלי לפגוע באיכות שלהם ובמהירות האתר.

יצירת בלוג פנימי וייבוא בלוגים – מאחר ובעלי אתרים רבים החלו להיעזר בשיווק ופרסום באמצעות בלוגים, אז מערכות בניית אתרים חדשות מאפשרות לבנות בלוג מקומי, וכן לייבא בלוגים קיימים. מדובר על מערכות פשוט וקלות יותר, שכוללות אפשרות ליצירת ענן תגיות, השארת תגובות על מאמרים ועוד. בדיוק כמו בבלוג אמיתי. 

לקריאה נוספת: ekdesign.co.il